Pages

Saturday, August 10, 2013

English Dialogue

Conversation(1)

customer :I'd like some chocolate ice-cream,please.
seller      :I'm sorry,sir.We haven't got any chocolate left.( left ရဲ႔အသံုးေလးကိုၿမင္ေအာင္ၾကည္႔ေနာ္။မက်န္ေတာ႔ဘူးလို႔ဆိုလိုတာလို႔ေတာ႔သေဘာေပါက္ပါလိမ္႔မယ္)
customer :Then, I'll have some strawberry,please.
seller      :I'm afraid we haven't got any strawberry either.(left ေနရာမွာ either ေၿပာင္းသြားတဲ႔အသံုးေလးကိုလဲၿမင္ေအာင္ၾကည္႔ပါ။ဒါလဲမရွိ/မက်န္ေတာ႔ဘူးဆိုတဲ႔သေဘာ။)
customer :Then,what have you got?
seller      :Only vanilla(သစ္ခြ) and orange.
customer :I'll have orange,please.


Conversation(2)

Aung :Exscue me,boss.I'd like to take a few days off.
Boss  :Why?What's the matter ,Aung?
Aung :Well,my father is ill.He is going to(gonna လို႔သံုးလဲစကားေၿပာမွာမွန္တယ္ေနာ္)
         have an operation.I hope to be back next Monday.
Boss  :That's all right,Aung.And I hope your father get better son.


ဒီတေခါက္ေတာ႔ဒီေလာက္ပါပဲ။ကိုယ္ပိုင္စာေၾကာင္းေလးေတြတည္ေဆာက္ၿပီးဆက္ေလ႔က်င္႔ပါ။အဂၤလိပ္စာတိုးတက္ၾကပါေစ။

ပညာအရာသာလြန္သူအေပါင္းအားေလးစားလ်က္
တန္းတူအားလံုးကိုေဆြးေႏြးဖိတ္ေခၚလ်က္
ငယ္သူအားလံုးကို လက္ကမ္းလ်က္


           အညတရေက်ာင္းသား

                                            



No comments:

Post a Comment

ထိုဟာေလးလိုခ်င္ရင္လာခဲ့ပါ