Pages

Saturday, August 24, 2013


သို႔
လက္တြဲေဖာ္သူငယ္ခ်င္းမ်ားသို႔  "ဇြန္းတေခ်ာင္း"


ကြ်န္ေတာ္တို႔ မေၾကာက္အားမငယ္ပဲ ေရွ႔ဆက္ေလွ်ာ္ကရေအာင္လား......ကြ်န္ေတာ္မေၾကာက္ပါဘူးေလ။အလုပ္မလုပ္သူသာ ေ၀ဖန္လုိ႔
မရႏိုင္တဲ႔သူမဟုတ္လား ဒါကုိကြ်န္ေတာ္တို႔သိထားရမယ္ေလေနာ္....။
ပညာသည္သာသစၥာရွိသည္႔အေဖာ္မြန္ၾကြယ္၀သည္႔ရိကာၡတအိုးလုိ႔မွတ္ထားသူကြ်န္ေတာ္႔အဖို႔ အတတ္ေတြကိုအပတ္တကုတ္လုပ္လာခဲတယ္ေလ။ အေပါင္းအသင္းဆိုတာ ထာ၀ရလမိတ္ေဆြေကာင္းလို႔ပံုေသမမွတ္ယူႏိုင္ေပမယ္႔
အားနည္းေနတဲ႔အခ်ိန္ ေကာက္ရိုးတမွ်င္ေတာ႔ၿဖစ္တန္ေကာင္းပါရဲ႔။

မၿဖစ္သင္႔တာေတြကိုအခ်င္းခ်င္း ကူညီႏိုင္ေအာင္လုိ႔ပါ ဘေလာ႔ကမစံုလင္ေသးေပမယ္႔ စုေပါင္းအားစုိက္လုိက္ရင္ ခဏေလးပါ။တေယာက္သိတာကိုတေယာက္ကေ၀မွ်ရင္းနဲ႔ေလ...
ထမင္းကို ငါးဟင္းနဲ ့စားခ်ိန္မွာ
လက္နဲ ့နယ္ေတာ့ ငါးရုိးဆူးတာ လက္ကသိတယ္ ပါးစပ္ထဲထိ မေရာက္ခင္ ျကိုတင္ဖယ္နိုင္တယ္
ဇြန္းနဲ ့နယ္သူကေတာ့ လက္မဆူးေတာ့ ပါးစပ္ေရာက္မွ သိသလိုေပါ့။
အခက္အခဲၾကီးၾကီးမားမားေတြ႔ရတာ ေအာင္ၿမင္မွဳကိုလက္ယက္ေခၚေစႏိုင္ေပမယ္႔ မလုိတာေတြနဲ႔အခ်ိန္မကုန္ရေလေအာင္ ညီညြတ္လိုက္မယ္္ဆုိရင္ေလ....

ကြ်န္ေတာ္တုိ႔အခ်င္းခ်င္းတေယာက္ကိုတေယာက္ဇြန္း ၁ေခ်ာင္းေလာက္သာအၿပန္အလွန္ရွိမယ္ဆုိရင္...

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္. နစ္ေနေအာင္ေတာ့ မဆူးေစခ်င္တာ. က်ေနာ္တို ့ေတြ ေစတနာပါ

No comments:

Post a Comment

ထိုဟာေလးလိုခ်င္ရင္လာခဲ့ပါ